Klachten

Wij willen graag dat u tevreden bent met de service van Confident Limburg BV. Zijn er zaken die u graag anders zou zien of heeft u een klacht?

Eerste aanspreekpunt

Bespreek de klacht eerst met uw tussenpersoon, hij behartigt uw belangen en is uw eerste aanspreekpunt. Vaak kan uw tussenpersoon het probleem snel voor u oplossen.

Uw klacht schriftelijk indienen

Komt u er met uw tussenpersoon niet uit? Dan lossen wij de klacht graag voor u op. Stuur hiervoor een brief naar:

Confident Limburg BV
T.a.v. de directie
Nieuw-Eyckholt 292M
6419 DJ Heerlen

Wij streven ernaar uw klacht binnen 14 werkdagen af te handelen.

Komt u er niet met Confident Limburg BV uit?

Confident Limburg BV is ook aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening KiFiD. Meer informatie over de werkwijze van het Klachteninstituut: www.kifid.nl.
Ons KiFiD nummer is: 300.006812

Het postadres van het Klachteninstituut is:

KiFiD
Postbus 93257
2509 AG Den Haag

Vanzelfsprekend kunt u zich ook altijd richten tot de burgerlijke rechter.

Stel ons gerust uw vraag

(045) 535 3165
Wij nemen de regelgeving met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens serieus en hechten veel waarde aan de bescherming van uw privacy. Bekijk hier ons Privacy statement.